torsdag 10 april 2014

Påsktävling

Vill du vinna ett påskägg!? Då måste du delta i vår påsktävling.

Ett STORT PÅSKÄGG med mycket trevligt, dock hemligt, innehåll utlovas till vinnaren  av vår lilla påsktävling!

Reglerna är följande:
  • Du måste kommentera det här inlägget innan kl. 19.00 den 11 april (2014)
  • Du måste komma på ungdomssamlingen i kyrkan den 11 april.(2014)

Om du gör dessa två saker är du med i dragningen av det STORA PÅSKÄGGET!

Missa inte chansen!


(Behöver du hjälp att ansluta dig till bloggen? Kontakta Fredrik.)



This is it!

20 kommentarer:

  1. Yes, jag är den första som kommenterar ;) Nej, men vilken kul grej! Hoppas alla går in och skriver en liten kommentar. Jag tycker det är jättebra att bloggen är igång igen och att det på så sätt är lätt att få information om vad som händer osv. :) Vi ses!

    SvaraRadera
  2. Åh, jag är tvåa menar jag såklart :)

    SvaraRadera
  3. Oo jag är gärna med i tävlingen och bli fet :D

    SvaraRadera
  4. Neeeeej jag vill också komma imorgon då!!!! :-)

    SvaraRadera
  5. Jag är gammal och behöver godis!

    SvaraRadera
  6. I´m in !
    skulle vara kul med något positivt denna veckan iaf :3
    mått dåligt hela veckan som några av er vet....

    SvaraRadera
  7. Påskägget är mitt!
    dfkjsdsdfljsdfjsdfosdfosdfsdjfsdf (profeterar i tungotal) :)
    /Edu

    SvaraRadera
  8. Sötsugen som man är så är detta bara ett måste!
    /Tobbe

    SvaraRadera
  9. Det är en populär tävling ser jag, ;)

    SvaraRadera
  10. nääähäääe jag kommer vinna nu ju

    SvaraRadera