torsdag 27 oktober 2011

Tider för 5:e November

Nu har jag ringt och bokat laserdomehallen i Helsingborg!

De 24 anmälda är: Lovisa, William, Prisca, Patrik, Elias, Hanna, Tom, Pontus, Tim, Kristoffer, Linus, Rasmus, Linnéa, Annie, Marika, Louise C, Alexander, Adrian, Arvid, Eduardo, Gabriel, Amanda & så jag :)

Vi kommer köra i tre lag, under en timme, det blir två spel per man, dvs 2x20 min. Med andra ord blir det en pause för ett lag, undertiden de andra två lagen kör. Under den tiden får man väldigt gärna ta en fika, antingen om man tar med sig något, eller köper något där.

Tider för dagen ser ut så här: (Med reservation för ändring..)
14.00 Samlas vi på en än så länge en okänd plats i Älmhult. Kontant betalning sker till mig!
14.15 Lämnar vi Älmhult
15:45 Framme vid Laserdome sportcenter i Helsingborg
16.00-17.00 Vi är actionhjältar...!
Därefter åker vi tillbaka till Älmhult för att tillsammans käka mat i Idhult (Jag & Karen fixar något, har ni något speciellt önskemål så är förslag välkomna!) Efter det poppar vi popcorn och ser på film i möteslokalen!

OBS! Det är väldigt viktigt att alla tar med 200:- kontant till mötesplatsen, som ges till mig INNAN vi åker. Annars kan du inte följa med.

Eftersom vi är 23 stycken, så behövs det lite bilar, har du bil, eller vet om du kan låna någon bil, får du väldigt gärna höra av dig till mig! Annars har vi ett problem..

Ha det gött :-)

2 kommentarer:

  1. Man kanske ska ha lite bekvämare kläder på sig? Inte komma i sina tajtaste jeans, typ xop

    SvaraRadera
  2. Det har du rätt i :). Vitt är väl inte heller det bästa ;)

    SvaraRadera