tisdag 18 oktober 2011

Vecka 42

Veckans info:

Tisdag: Samling för alla tjejer som är 13-19 år på prinsgatan klockan 19.00.

Onsdag: Killsamling klockan 19.00 i Inblicks nya lokaler (Mittemot Saikok)

Torsdag: Samling för alla tjejer som är 19+ hemma hos Amanda på Östergatan 11 C, klockan 19.00.

Fredag: Ungdomsmöte för alla som är 13+ klockan 19.00 i Citykyrkans lokal. Eduardo & Karen kommer vara bortresta, i deras ställe kommer jag (Martina) att dela ett kort vittnesbörd och berätta om lite saker som jag upplever att Gud har lagt på mitt hjärta. Självklart är CityUngs lovsångsteam på plats under ledning av Hanna. Efter samlingen bjuds alla på hämtpizza! (OBS, för att alla ska kunna få pizza behöver jag veta hur många som kommer att komma. Anmäl dig genom att kommentera det här inlägget!)

Söndag: Gudstjänst i Citykyrkan kl 17.00, där kommer CityUngs lovsångsteam medverkar med ett härligt lovsångspass! Predika Guds ord gör Owe Carlsson.


Frågor? Smsa mig på: 0763-48 02 01 


VARMT VÄLKOMNA!! 
 Ps. Om du har någon allergi eller absolut inte kan äta pizza, smsa mig så löser vi det :-)

9 kommentarer:

  1. Jag och Annie kommer ! :D
    / Linnéa

    SvaraRadera
  2. Jag kommer :D
    / Alice

    SvaraRadera
  3. jag kommer /Marcus

    SvaraRadera
  4. jag vill ha pizza!!!!!! /hanna

    SvaraRadera
  5. Jag kommer också! /David A

    SvaraRadera
  6. Härligt! Guldstjärna till er alla som har kommenterat!

    SvaraRadera
  7. Jag och Lovisa kommer och vill ha pizza!/William

    SvaraRadera
  8. jaaag vill ha pizza!!

    SvaraRadera
  9. PIZZA :D/ Elias :D

    SvaraRadera