måndag 5 december 2011

Julavslutning med knytkalas

På fredag är det som sagt julavslutning! Förutom lekar, gemenskap och annat spännande kommer vi tillsammans ha knytkalas. För att vi alla inte ska råka ta med oss köttbullar så är det väldigt viktigt att alla kommenterar det här inlägget med vad man bjuder på, det är ju trotts allt viktigt med allsidig kost ;-)..

Kom ihåg att det ska räcka till mååånga! Fika och dricka behöver ni inte tänka på.

-Jag tar med mig en plåt potatisgratäng. Vad tar du med dig??

10 kommentarer:

  1. Vi tar med oss julskinka, bröd och ost:)

    SvaraRadera
  2. Jag och Tim tar med oss prinskorv och köttbullar!

    SvaraRadera
  3. Jag kan ta med mig ägg och kanske något annat gott :) //Marika

    SvaraRadera
  4. Jag o prisca fixar sallad och sill :P
    /hanna

    SvaraRadera
  5. William och jag köper clementiner, finns ju inget kvar ju XD /Lovisa

    SvaraRadera
  6. Det måste inte vara julmat. Det kan vara vad som helst, paj, pizza, grönsaker, kallskuret osv! :)

    SvaraRadera
  7. Jag tar en plåt med skinkpizza/Elias

    SvaraRadera
  8. Jag och Annie kan ta med julmust och läsk :)
    /linnéa

    SvaraRadera
  9. Jag tar med mig kycklingklubbor!

    SvaraRadera
  10. Vi tar stekt lax istället, mums :p /Lovisa

    SvaraRadera