tisdag 6 december 2011

Pysselkväll på ingång

Tisdagskvällen närmar sig och ännu en pysselkväll för alla tjejer!
Förra gången hade vi en riktigt kul kväll med färgglada pärlor, många skratt och ljuvlig kladdkaka.
Den här kvällen kommer att bli minst lika bra och jag har hört ryktesvägen att det kommer att bjudas på betydligt godare dricka denna gång...
Detta är ett utmärkt sätt att lära känna varandra ännu bättre och visst är det kul att få låta
kreativiteten flöda? Jag hoppas att vi ses tjejer!
Här är några bilder från förra pysselkvällen och visst kan man inte annat än längta tills vi får pyssla igen?!

Önskar alla allt gott!
/Louise Ahrens

(Klicka på bilden om ni vill se den i större format)

5 kommentarer:

  1. Louise, snyggt jobbat! Du är så bra! haha, roligt med saften, hade helt glömt bort det ;-). STOR Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Fina bilder! Ska tänka mig att göra en pysselkväll med grabbarna... haha, skojar! :)
    Edu

    SvaraRadera
  3. Alla bilderna förutom den på Martina, mig och prisca.. har faktisk jag tagit.. med Louise A:s kamera.. haha / Louise Claesson

    SvaraRadera
  4. Kära hjärtanes, jag som hade planerat att skriva det!
    Givetvis all cred till Louise Claesson som är vår mästerfotograf!! :D
    /Louise Ahrens

    SvaraRadera
  5. nej men det är lugnt!
    tack i alla fall!! haha :D

    SvaraRadera