onsdag 22 februari 2012

Identity 2012

Åh, nu har jag något roligt att dela med mig utav, det är nämligen som så här att sen några veckor tillbaka har jag i smyg planerat en resa till Kungsängen i Sthlm d.5-8 April!

Vi ska dra iväg och fira påsk tillsammans med församlingen Arkens ungdomar på deras ungdomskonferens,
Identity 2012!


Så här står det på deras hemsida:

Välkommen till årets Identitykonferens i Församlingen Arken.Det kommer att bli en fullspäckad konferens, som vanligt.Vi vill att du som ung idag ska bli stärkt i din tro på att Jesus förmår allt genom dig. Dessutom ska du aldrig tvivla på att du är genomälskad, precis för den du är.
Vi ses/Ann-Sofi och Mats RosqvistUngdomspastorer Församlingen Arken

På schemat står bland annat: Lovsångskonsert, Workshops, nattmöten, ungdomsgård, flödesbön, Late Night Show m.m

Pris för detta event är 445:- 
Det ingår då mat, boende och inträde för hela helgen.

Det kommer att tillkomma en bensinkostnad utöver de här 445 kronorna. Summan är än så länge obestämd, beroende på hur många vi blir som åker iväg.

Anmälan sker till mig, här på bloggen senast den 2:e Mars (nästa fredag)

Jag hoppas att så många utav er som möjligt kan/vill följa med, jag är övertygad till 100% att det kommer bli en helt fantastisk helg och en fantastisk möjlighet att fira Påsk på! Ser kostnaden som en investering i din relation med Jesus:-).

Jag vågar lova Dig att Du INTE lär ångra ditt beslut att hänga med ;-)
-Frågor? Skriv här nedan i kommentarfältet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar